måndag 8 oktober 2007

Tja.. jag fortsätter.







Måste väl fortsätta trots att jag är så dålig på det här. Nu har jag försökt att ta bort det där som bara blev en ram i går. Men då står det att det tar 24 timmar !!!!!!!!!!!



Det som jag tänkte ha inom ramen, var ett konstverk. Ironi eller censur ????






I dag försöker jag lägga in ett konstverk från var och en av våra tre utställare.
Oljemålningarna KVÄLL PÅ SKANSEN har gjorts av Elisabeth Sellergren, Dala-Järna
EFTER DANSEN har gjorts av Siv Åsenlund, Orsa och träskulpturen VÄNTRUM har
gjorts av Jörg Jeschke, Falun.









1 kommentar:

Hjortron sa...

Om du går in på "nytt inlägg" men istället för att SKAPA trycker på Redigera inlägg -
då får du upp dina inlägg
DÅ kan du gå in och redigera och även RADERA - om du trycker på bilder så kan du DELETA dem
( och prova att sätta in en ny ev)
- hälsningar den
krångliga instruktören ...