torsdag 22 november 2007

Sammanträffande.


Ibland /-ofta-/ händer roliga saker i bloggandets värld. Fylld av upplevelserna under en rolig broderikurs på Löftadalens Folkhögskola skriver jag naturligtvis därom. Vem svarar med en kommentar? Jo,- dottern till min allra första bloggkontakt, som berättar att hennes föräldrar mötte romantiken på Löftadalens Folkhögskola.

Det är i och för sig lätt att förstå att romantiken slog till på den underbara plats där Löftadalens Folkhögskola ligger. Lycka till även i fortsättningen G.

1 kommentar:

gunnelsvensson sa...

Wow, jag känner mig träffad!
Inga-Britt jag läste ditt inlägg på BRAKs hemsida om löftadalen, tog mig hit och vad jag läser jag...........!!! Kommer just nu hem från en trevlig helg med samvaro just från en annan gammal "löftadalare" - en trogen vän till min man och mig, vi har följt varandra i 33 år!!! Varken gammal vänskap eller kärlek rostar tydligen inte!
Jag har många gånger velat gå på kurs på Löftadalen igen. Både broderi och quiltning brukar ju finnas där. Får verkligen se till att det blir av snart! Ska hålla utkik efter bra kurser!